הפועל באר שבע : נבחרת ישראל: תקציר ×”-3:2 נגד : על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד.

אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל. על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד. בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. 1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות. 1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא.

בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. טניס: אלכסנ×
טניס: אלכסנ×"ר ×–×'ר×' ו×"ניל מ×"×'×"×' from sport1images.maariv.co.il
אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל. 1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות. בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד. 17.9.2021 · * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה). 1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא.

על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד.

אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל. 1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות. 1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא. 17.9.2021 · * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה). על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד. בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם.

17.9.2021 · * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה). בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. 1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא. אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל. 1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות.

על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד. ×
×"פועל תל א×'×™×': ניר קלינ×'ר על from sport1images.maariv.co.il
בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. 1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא. 17.9.2021 · * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה). 1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות. אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל. על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד.

17.9.2021 · * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה).

17.9.2021 · * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה). 1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא. בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד. 1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות. אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל.

1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא. אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל. על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד. 1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות. 17.9.2021 · * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה).

בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. ×
×"אח ×"×'×"ול: ×›×"ור×'לן ×¢×'ר ישתתף from sport1images.maariv.co.il
1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות. בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל. על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד. 1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא. 17.9.2021 · * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה).

על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד.

1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות. 17.9.2021 · * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה). על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד. בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל. 1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא.

הפועל באר שבע : × ×'חרת ישראל: תקציר ×"-3:2 × ×'×" : על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד.. 1.10.2021 · שחקן הפועל חיפה עמית שמחון | אתר רשמי, מתוך אתר פיבא. על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד. 1 päivä sitten · הצטרפה לחגיגות. בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. אחרי הפועל תל אביב, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה שעשו זאת מוקדם יותר הערב, גם הפועל באר שבע הביסה את יריבתה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל.